Slováci sa vraj až príliš často uspokoja s priemerom. Je to nevyslovený spoločenský fenomén, ktorý nám bráni naplniť náš skutočný potenciál. Stačí sa však poobzerať okolo seba a zistíme, že máme byť na čo hrdí.

My v BILLA chceme upriamiť pozornosť na kvality, ktoré sú v každom z nás. Nie je to len o medzinárodných úspechoch našich športovcov, vedcov a hercov, ktorí hrajú vo filmoch svetového formátu.

Všetci máme predpoklady na to, aby sme neboli priemerní, pretože sme pracovití, usilovní, neúnavní. Preto vyzývame všetkých ľudí na Slovensku, aby neskrývali svoje kvality.

Novou ambasádorkou a tvárou BILLA sa stala slovenská divadelná, filmová a televízna herečka Gabriela Marcinková, ktorá bude odteraz s nami odkrývať kvality.

Albena Georgieva, COO:

„Kvalita má v BILLA množstvo podôb, o ktorých otvorene rozprávame. Od širokého sortimentu potravín, cez špičkové služby zákazníkom, až po spoluprácu s overenými slovenskými i zahraničnými dodávateľmi. Našim cieľom je, aby zákazníci s dôverou chodili do supermarketov BILLA, pretože my neskrývame naše kvality. V kvalite sa vyznáme a nerobíme žiadne kompromisy.“

Tomáš Staňo, finančný riaditeľ a predseda predstavenstva o. z. BILLA ľuďom:

„Kvalita je silou, ktorá nás všetkých poháňa vpred. Slováci si zaslúžia len to najlepšie a my v BILLA to veľmi dobre vieme. Sme partnerom, ktorý stojí po boku jednotlivcov, firiem i rôznych komunít už 30 rokov. Hovorí sa, že Slováci sú veľkorysí a ja naozaj verím, že to nie je len klišé. Čím viac rešpektujeme niekoho, tým viac s ním aj zaobchádzame pekne. A mojim, našim, prianím je, aby sme to dobro šírili medzi nami.“

Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka:

„Novou kampaňou chceme povzbudiť ľudí k hrdosti. Môžeme byť hrdí na odvahu mnohých z nás, ktorí vyrazili do sveta a šíria povedomie o našej malej krajine v zahraničí. Keď hovoríme o potravinách, hrdí môžeme byť aj na naše úžasné jedlá, či už ide o unikátnu bryndzu, vynikajúce kravské a ovčie syry, zemiakové placky, ktoré získali naposledy prvenstvo medzi európskymi chuťovkami, buchty, sladučké ovocie ale aj naše doma či v zahraničí oceňované vína, skvelé pivo a hroznové mušty. Ľudia, ktorí poznajú kvalitu, si vždy vedia dobre vybrať. A preto nakupujú v našich predajniach. V BILLA sme odborníci na kvalitné potraviny.“

Peter Lackó, manažér riadenia ľudských zdrojov:

„V spoločnosti BILLA veríme, že kvalita je ukrytá v nás. V ľuďoch. Sú to práve naši zamestnanci, aj vďaka ktorým je BILLA vnímaná ako líder v oblasti supermarketov na trhu.“


Čo si Slováci myslia o kvalitách nášho národa*


To, že je dôležité túto tému otvoriť a diskutovať o nej nám potvrdzujú aj výsledky prieskumu. Pýtali sme sa ľudí žijúcich na Slovensku, či sa vnímajú za výnimočných alebo naopak priemerných. Aké kvality majú a čo by vo svojom prístupe chceli zmeniť. Tak sa spolu zamyslime a začnime odkrývať svoje kvality!


  • Až 78 % Slovákov si o sebe myslí, že sú priemerní. Iba 19 % ľudí sa považuje za výnimočných.
  • Viac ako polovica ľudí nevie určiť, v čom sa môžu skrývať kvality obyvateľov na Slovensku.
  • Tí, ktorí to vedia, najčastejšie uvádzajú ako kvality slovenského obyvateľstva pracovitosť, dobrosrdečnosť, pohostinnosť, úprimnosť, skromnosť, vynaliezavosť či hrdosť.
  • Ľudia by sa chceli zlepšiť najmä v zdravom životnom štýle, sebarozvoji a v stravovacích návykoch.
  • Pred rodinou, priateľmi a verejnosťou sa svojimi kvalitami prezentuje len každý tretí Slovák.


* Výsledky prieskumu vykonaného agentúrou 2muse v termíne od 12. 10. do 16. 10. 2023. na tému kvalít a hrdosti ľudí žijúcich na Slovensku